Datorn inte prio på sommaren

Ledsen för att det inte kommer in inlägg så ofta nu för tiden. Det blir ju ungefär bara ett per dag men nu får nöja er med det nu när det är lov och hyfsat bra väder. Jag lovar att det blir bättre sen då man får mer rutin på saker...

Sen måste jag se till att köpa en bra kamera snart. Jag har ju mina föräldrars kameror som är helt okej men så måste jag hålla koll på att där är batteri, också måste dom ha tömt minneskorten från deras bilder (så att jag inte raderar dom och så att där är plats). Alternativ nummer två är min mobilkamera. Det är en 5 megapixel men den kvaliten är ju fortfarande kameramobil och då blir bilderna aldrig riktigt hundra. Dock ett plus eftersom jag alltid har den med mig och därför blir det lättare att fota. Fast det är inte roligt att lägga in för många halvtaskiga bilder i bloggen. Men nu får jag väl börja spara till en egen riktigt bra kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback