Badet x2

Dagen flöt förbi ganska snabbt med någon film och musik. Sen på eftermiddagen/ tidig kväll kom Danne och Jesper hit och drack kaffe. Lite senare åkte jag med dom till badet och badade. Där var redan ett helt gäng andra trevliga personer.

Sen åkte Jag, Danne och Håkan iväg för att hämta Erika medan dom andra drog sig iväg på ett annat håll. Efter det blev det mer kaffe hemma hos mig, fast jag har fortfarande inte lärt mig att dricka det.

Mindre än en timme senare var vi badsugna igen så det blev ytterligare en tur till badet. Dock var vi inte lika många den här gången men det gjorde ju inte så mycket. Fast vi träffade dom lite senare i byn.

En sista tur hem till míg för att avsluta kvällen och nu har alla åkt hem.

Nu blir det tv för min del och sen ska jag sova!
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback