Bada!

Vi kom iväg en timme senare än vad jag hade tänkt mig men vad gjorde det? Badet flyttade inte på sig.

Det var bara Jag, Annie och Henrik som inte mesade men det var hur varmt som hellst i vattnet. Okej, alla andra frös men det är väl som vanligt. Jag är först i och sist upp ur vattnet. Jag kom att tänka på då jag och min bror var raka motsatser på simskolan för 11 år sen... Han fick man tvinga att gå i och mig fick man tvinga upp ur vattnet. Fast jag måste erkänna att då var det kallt. Men vad gjorde det? Bada är ju roligt. Men igår var det varmt, eller lagom...

Efter att vi hade badat ett tag och dom andra hade kollat på och stått och pratat åkte Annie, Catja, Håkan och Henrik hem till mig för att dricka kaffe innan vi avslutade kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback