Träningen

Precis hemma och utkommen från duschen. Att sätta mig vid bloggen är nästan det första jag gör. Kan det kallas beroende?

I alla fall så gick träningen hur bra som hellst. Uppvärmningen var lite kortare idag, som tur var. Vi hann faktiskt med mer än uppvärmning idag. Fast jag hade ju ställt in mig på en riktig tuff uppvärmining så nu kändes träningen lite för lätt. Fast det var ju såklart roligt hela tiden. En annan positiv sak är att träningen kommer till att vara en halvtimme längre i fortsättningen. Två timmars träning är nog faktiskt ganska lagom.

Efter uppvärmningen tränade vi på en av mina fovoriter. Rullar! Då lär man sig verkligen att ha kontroll på staven, plus att det är bra tålamodsträning. Annars hade ju exchanges (kast där man byter stavar med varandra) också varit roliga eller tricks (kast + gymnastik)... Men det kommer ju på andra träningar.

Nu får jag nog ha pratat klart om träningen så att jag inte tråkar ut alla. Eller det är kanske försent?

Nu ska jag gå och krypa ner i sängen och kolla på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback