Tråkigt väder... Inne dag.

Än så länge har dagen börjat väldigt lugn. Jag gick upp och åt frukost och gjorde vid mig men eftersom det var så tråkigt väder kröp jag ner i sängen med en bok istället. Nu är den boken slut... Idag är jag på sortera humör så jag ska nog sortera bland bilder på datorn och kanske lite bland musiken och övriga mappar. Sen tror jag att jag sorterar garderoben. En del (läs väldigt mycket) kläder använder jag nästan aldrig. Dom tar mest bara plats. Fast så är det det där värdelösa med att sortera kläder "Jag har ju knappt andvänt" eller "Kommer kanske andvända någon gång..." Det är mest onödigt för har man inte andvänt det innan så varför nu? Nej, jag ska slänga så att jag får plats till att köpa lite nytt. Hoppas alla får en trevlig dag, även om vädret inte är så perfekt. Men det är en perfekt dag att få något gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback