Sov gott

Nu orkar jag inte vara uppe längre. Eller rättare sagt så finns det inget roligt att hitta på med. Jag funderar lite på att gå och se en film men vet inte riktigt vilken jag ska se i så fall... Så mycket film som jag ser så har jag ju nästan sett alla mina filmer mer än en gång. Sen kan jag alltid gå och lägga mig och läsa, fast då kommer jag nog att somna...

Jag kom aldrig iväg till mina grannar ikväll. Mamma var sjuk så jag stannade hemma och underhöll henne. Nåja, ett litet tag för sen hamnade jag vid datorn. Och nu kom jag på att jag måste överraska mina föräldrar med frukost någon dag nu när dom är lediga. Jag brukade faktiskt göra det då jag var liten men det var ett tag sen nu. Men det betyder att jag måste gå upp på morgonen innan dom hinner fixa allt. Jag kanske ska hålla mig till "Det är tanken som räknas" och aldrig komma till handling? Nej, en dag på lovet får jag nog klara av.

Nu blir det sängen för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback