Snabb text om dagen.

Det blev en heldag med Danne. Han kom hit vid halv elva och sen fortsatte dagen. Vi åkte hem en runda till honom för att släppa ut hans hundar. Sen lekte vi lite med dom också och jag blev riktigt avundsjuk för jag vill också ha en hund...

Sen åkte vi till Håkan en kort runda. Annie och Lenny var också där. Alltid trevliga som vanligt. Men sen åkte vi hem till mig igen och då spelade vi lite kubb. Det spelet är verkligen beroendeframkallande. Dock var jag riktigt dålig idag. Sen åkte vi till Dane en runda till och sen en runda till mig igen... Mycket körande fram och tillbaka alltså.

Men sen åkte Danne hem och då passade jag på att övningsköra. Det gick faktiskt riktigt bra. Senare på kvällen komm Danne igen. Då blev det film som vanligt.

Det fick räcka med ett inlägg idag eftersom att jag knappt har haft tid för datorn. Men jag lovar att ta igen det bloggandet en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback