Sjungit mig hes

Jag orkade aldrig skriva om hur kvällen blev igår. Men jag kan berätta lite om den nu.

Det blev jättegod mat, där var mycket trevligt folk och humöret var på topp. Vi pratade om allt från spindlar till skånska och namn. Sen sjöng vi singstar. Det blev ABBA och Queen för hela slanten. Vid ett tiden kom jag hem och sen var det tid att krypa ner i sängen.

Tröttheten tog ut sin rätt idag för jag sov till nio men orkade inte gå upp förrän halv tolv idag. Det är väldigt olikt mig. Sen hoppade jag över frukosten och åt middag direkt istället. Jag har faktiskt inte pratat så mycket idag eftersom jag varit så hes efter allt sjungande igår...

Men nu ska jag iväg till Danne.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback