Ny dag och nya händelser.

Eller vadå händelser?

Än så länge har ingenting hänt här hemma. Jag håller verkligen på att somna så tråkigt jag har. Och för er som känner mig lite bättre vet ni hur tråkigt jag tycker det är att sova. Det finns liksom inte så mycket mening med det. Man sover för att man ska kunna vara vaken och sen räcker det.

Idag har jag bara vandrat mellan datorn och tv:n. Det är ju inte det mest underhållande man kan hitta på med en ledig dag på lovet... Så för att roa mig har jag suttit och drömt mig iväg till lyxliv. Dax att börja spika framtidsplanerna nu så att jag kan få livet som jag vill. Fast då jag inte riktigt vet jag vill är det svårt. Jag har nog för lite mål för tillfället. Jag är verkligen ingen person som bara kan vandra igenom vardagen utan att ha något mål med den. En stressigare vardag är betydligt bättre än det här, för då får man chans att göra något eller lära sig någonting nytt. I eftermiddag ska jag nog sätta upp fem mål som jag ska uppnå detta året. så får ni följa bloggen och se hur jag lyckas. Hur låter det?

Sen vill jag verkligen ha en makeover. Någon som har något tips av vad jag hade klätt i? Hör bara av er i bloggen.

Nu ska jag gå och spela monopol med Robin. Hoppas på tur idag, eftersom jag brukar förlora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback