Nu har jag farit hemma hos Håkan

Efter jag hade ätit kom Danne och hämtade upp mig igen. Sen blev det en kort tur i byn innan vi åkte hem till Håkan.

Jag har gått i samma klass som Håkan dom tre senaste åren och innan dess gick vi i paralellklass men jag har nog aldrig varit hemma hos honom innan. Lite konstigt faktiskt. Fast där var trevligt. Killarna drack kaffe men jag klarade absolut mig utan det.

Efter det åkte vi en liten runda och sen blev det hem till Annie där mer kaffe serverades. Kvällen avslutades också där med filmen Ondskan. Det är förmodligen den bästa svenska filmen som någonsin gjorts.

Väl hemma igen och nu kallar sängen.



Lenny



Danne



Elin och Håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback