Nu hamnade jag här igen...

När datorn står igång och bloggen ligger uppe är det svårt att låta bli att skriva några rader. Jag har faktiskt varit riktigt duktig på att skriva inlägg idag. Fast jag behövde nog skriva av mig lite. Gästerna är fortfarande kvar och fortfarande lika pratglada. Men sånt gillar jag. Tysta människor blir så jobbiga att prata med.

Om bara 40 minuter börjar Harpers Island så då ska jag gå och se det. Fast innan dess måste jag försöka få tag på Emelie och höra lite noggrannare om hur det blir imorgon. Det är ju marknad då. Hon skulle ringa då hon kom hem men hon har en förmåg att vara glömsk. Jag får ju vara snäll och påminna henne. Sen får jag se om Julia loggar in så att vi kan fixa lite till på hennes blogg.

Nu ska jag gå och fortsätta vara social...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback