Moped tvätt.

Pappas tjatande har äntligen lönat sig för idag tvättade jag mopeden. Den var ju nästan inte ens smutsig. Fast i för sig blev vattnet skitigt. Jag tvättade hela själv men när pappa började prata om att torka den också för att där inte skulle bli kalkfläckar gav jag upp. Så roligt var det ju inte. Men jag torkade den lite snabbt fast det godkände inte pappa så han gjorde det istället. Ni kan ju bara gissa hur många gånger jag har dragit nytt av att veta att om man inte gör det 100% ordentligt gör han det. Men nu är den i alla fall fin. Robin gjorde mig även sällskap och tvättade sin.




Min



Robin tvättade sin



En cross är betydligt finare men absolut inte lika praktisk. Haha, jag föärsöker nog mest övertala mig själv. Robin och jag kunde inte heller riktigt låta bli att skvätta ner varandra när vi tvättade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback