Kaffekalas hos Annie

När Danne kom lyssnade vi lite på musik och så men efter ett tag åkte vi iväg för att gå på kaffekalas. Annie och Catja hade dragit ihop ett gäng på 15 personer. Det blev alltså ännu en trevlig kväll hos Annie. Fast jag borde kanske lära mig dricka kaffe snart? Nej, innan jag fyller femtio är mitt mål så jag behöver inte stressa med det. Vid halv tio skulle dom andra iväg och bada men jag och Danne åkte hem till mig en runda istället.

Han stannade till elva ungefär men sen var han tvungen att köra eftersom han ska jobba imorgon. Men då hade Robin och mina föräldrar kommit hem så då roade jag mig med att prata med dom. Robin hade sprungit ett lopp och tydligen hade det gått hyfsat bra.

Nej nu blir det snart Harpers Island med Robin.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback