Ingen shopping mellan säsongerna

Annie mötte upp mig på stationen och efter det började vi gå runder i affärerna.. och sen gick vi lite till.. och lite till..! Där fanns absolut inget roligt att handla! Annie köpte ett par skor efter som hon hade skoskav. Men det var det ända som köptes. Vi gick till och med in i affärer vi aldrig brukar gå i... Det är ju nästan alltid så mitt på sommaren. Det mesta är rea och väldigt utsorterat, men visst kan man ha tur och fynda fast det brukar jag inte ha tålamod till.

Efter ett tag ringde Annie sin vän Aaron och vi bestämde att vi skulle träffa honom. Han var ute och gick med sin hund då vi kom så vi följde med honom på en promenad men efter det gick vi till hans lägenhet. Vi blev där ett litet tag men sen gick jag och Annie vidare.

Jag och Annie tog oss till hennes mormor och hälsade på där men efter det åkte vi med hennes mamma hem till mig.

Nu ska vi ta min moped till Annie och sen får vi se hur dagen fortsätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback