I bloggens värld

Nu sitter jag här vid datorn igen. Jag har hittat massor med nya och intressanta bloggar. Man fastnar liksom verkligen i den här egna lilla världen. Det börjar hela tiden sprudla upp nya idéer i mitt huvud om saker jag kan blogga om och fingrarna kliar konstant efter att få blogga om något vid vissa tillfällen. Oftast är det tyvärr när jag inte riktigt har tid.

Om man bara ger sig tid att kolla rundor bland alla tusentals bloggar lyckas man faktiskt leta fram en hel del riktigt bra. Mitt intresse av att sitta vid datorn steg nog ytterligare något nu. Bloggar finns ju för alla intressen och smaker och är väldigt varierat. Men nu måste jag slita mig fårn alla bloggar för ett tag eftersom jag ska ut en runda med Danne.

Men ni kan ju gissa vad första måstet blir när jag kommer hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback