Hemma igen.

Jodå där var ganska trevligt. Men kvällen började ju inte riktigt där...

Först åkte vi till Håkan där ett litet gäng redan var. Men det splittrades ganska snabbt för att köra vidare. Jag och Danne åkte hem till Christian och var där en kort stund men sen åkte vi tre vidare till Johan. Men det var också sista stoppet innan kulla.

På kulla träffade jag en del folk som jag kände. Men det var inte många. Och musiken var faktiskt inte helt hemsk och det regnade aldrig så det blev en ganska positiv kväll ändå. Fast det blev inte lika mycket dansande som jag hade hoppats på. Fast å andra sidan så kan jag inte dansa.

Nu är Danne och jag hemma hos mig. Men han åker nog om ett tag eftersom han ska jobba imorgon och då får jag väl gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback