En timma har gått och jag har inte hunnit så långt...

Nu har jag sorterat klart bland bildera. Lite grann i alla fall. Fast jag tror att jag sorterar lite mer bland dom senare kanske. Sen har jag även sorterat bland musik. Nu har jag bara musik i två mappar, istället för åtta som jag hade innan. Fast det kommer ta ett tag att vänja sig var alla låtar finns sen. Jag hade ju ordning i min oordning innan. Under tiden jag har suttit och sorterat har jag lyckats trycka i mig ett 100g marabouchoklad. Men nu kom jag fram till att jag måste fortsätta med bilderna om jag ens ska vara i närheten av att bli färdig idag. Jag kom nämligen på att jag har en del vanliga fotografier som jag behöver få ordning på också... Och när allt det är klart så finns ju som sagt garderoben, även om jag tror att den får vänta tills nästa gång jag är på städhumör. Fast jag måste nog dammsuga mitt rum också... Nåja, lika bra att börja nu så att jag inte fastnar här allt för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback