En heltrevlig kväll

När Danne kom åkte vi ut en runda och efter ett tag hörde Catja av sig och tyckte att vi kunde hämta henne. Så det gjorde vi, (så hon slapp gå hela vägen med sina stackars ben). Vi åkte till Bertils så att hon kunde äta efterson hon inte vågde göra det själv och jag och Danne fick vara trevligt sällskap. Efter det åkte vi hem til Catja igen där Danne drack kaffe.

Efter ett tag hos Catja åkte vi vidare till Annie. Där var en hel hög med människor. Jag tror att vi var runt 15 personer. Vi satt ute och pratade hela kvällen och varvade pratet med att hoppa studdsmatta. När det blev lite kallare ute packade vi oss in framför tv:n. Det sociala dör ganska snabbt då man sätter igång en tv och man märkar faktiskt hur trött man egentligen är. Några åkte hem och lite senare gjorde även jag och Danne det. Men det blev en lyckad kväll.

Jag somnade nog hyfsat tidigt för tio över ett kom jag i säng och sen gick det nog inte så lång tid...




Danne gillade inte när jag fotade honom hos Catja.



Catja



Annie och Catja



Eric och Christian



Lenny



Jesper var tvungen att styla för fotografen



Att kolla mopeder/A-traktorer/Epor/Bilar är ett måste



Henrik och Catja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback