Bra ös.

Innan jag åkte in i staden stannade jag till på max för att äta och där passade jag även på att bestämma en mötesplats med Erika.

Hela staden var helt full av folk så jag är glad att pappa har parkering i garaget fhör annars hade det kunnat ta lång tid att hitta en parkering. Men sen gick jag iväg för att hitta Erika och Ungefär kvart i åtta träffade jag henne på stortorget. Vi drog oss ganska snabbt in i massorna och försökte komma så nära secenen som möjligt. Vi hamnade ungefär tio meter ifrån så vi såg faktiskt ganska bra.

Artisterna drog igång klockan åtta och då började ett förband som hette Ramsells. Dom körde olika coverlåtar som var riktigt bra, kända låtar som brukar spelas på radion. Efter det var det made in sweden- Janet, gamla klassikerna Style, made in sweden- Kim (Han var dock mycket bättre på gitarr än att sjunga) och star pilots. Sen kom min kvälls favorit som var velvet. Hon fick verkligen igång publiken och det var nog inte en enda som inte sjöng med. Efter velvet var det dax för Ola som, även han, gjorde ett bra framträdande. Allt avslutades med E.M.D, men då dom började, började jag att packa mig bort från secen.

Det var nog tur att jag inte stannade framme vid secen tills dom hade spelat sista låten för man hörde ju muiken över hela torget och det tog riktigt lång tid att hitta mina föräldrar som jag skulle åka med hem. Mobilen var inte till någon användning. Det gick inte att ringa och sms:en kom fram ungefär en timme försent. Men tillslut hann jag ringa dom och bestämma en mötesplats innan samtalet bröts.

Redan vid elva (Det skulle enligt hemsidan vara till tolv) hade jag kommit till bilen så sen var det bara att åka hem.

Nu ska jag gå och se Harpers Island med Robin och efter det blir det sängen för min del.

(Bilder kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback