20års fest

Nu har jag gjort vid mig så jag är helt färdig. Nu väntar jag faktiskt bara på att tiden ska gå. Jag är en hel kvart tidig idag och det är något som är ovanligt. Jag brukar ju alltid bli klar precis i tid men inte en minut för tidigt.

Ikväll ska jag iväg till grannarna för att fira Ida som fyller 20 år på söndag. Men det firas som sagt ikväll. Nej nu ska jag stänga musiken och datorn och ge mig iväg. Hoppas ni får en rolig kväll för det ska jag ha!



Hittade ett par snygga klackar i mammas garderob. Helt min stil, också har vi samma skostorlek! Annars är det svårt att hitta snygga skor i storlek 35-36.

Kommentarer
sexy säger:

är de inte förstora? sexiga ben du har ändå, lägg ut fler bilder på dina ben sexy;);););););

2009-07-25 | 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback